[PC/Mac/Linux] Carmageddon Reincarnation

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    • [PC/Mac/Linux] Carmageddon Reincarnation

      Keine Ahnung ob es hier jemand gespielt hat von euch, aber es gibt News zum Game:

      Es gibt ein offizielles Releasedatum und das ist der 23. April 2015. Dann verlässt das Spiel offiziell den Early Access Status und gefeiert wird das mit einem neuen Trailer:



      habs schon lang nicht mehr gestartet. Sollte ich wohl mal ^^

      hier kurz die Features der Vollversion aus der Pressemitteilung:

      Career Mode: spanning 16 "Chapters", each comprising 3 or 4 Events. That's 50 events to complete!

      Multiplayer: Up to 8 Players, LAN or online

      A variety of twisted Event Types:

      •Classic Carmageddon
      •Car Crusher
      •Fox 'n' Hounds
      •Ped Chase
      •Checkpoint Stampede
      •Death Race


      24 Vehicles (25 for Kickstarter Backers who get their very own "Special Edition" Red Eagle)

      PowerUps: Over 80 crazy Pups

      Pedestrians: A host of vulnerable ped variants for you to pulverise

      9 Maps: comprising vast open-world environments and MP arenas

      36 Race Routes

      A massive mix of Stats, Challenges and Achievements to complete and collect

      "Smelly Bush" in-game collectibles
      Real Games need only one button!
    • Es gab ein neues, dickes Update der Early Access, bevor es am 21. Mai den finalen Status erreicht.
      Hier die gesamte Updateliste:

      Multiplayer
      · General performance improvements
      · Significant improvement in game stability
      · Significant reduction in crashes (the bad sort, not the fun sort)
      · MP max count set to 6 cars*

      Multiplayer is the area of the game most beneficially served by this Update. You should find that the experience is FUN FUNNER FUNNEST!

      Improvements to cars
      · Tweaks to cars’ comparative specs and performance
      · Tweaks to car Upgrades
      · Rims and Skins unlocking works

      Improvements to AI
      · AI Pathfinding
      · AI general behaviour

      Improvements to Levels
      · Tweaks to race routes
      · PUp placement and selection

      Improvements to PUps
      · Bug fixes
      · Tweaks to timings and frequencies

      Tech Improvements
      · Improvements to Virtual Texture performance
      · Improvements to Visual Settings options

      Audio
      · Music/audio files can be edited, so players can enjoy MP with custom WAVs/MP3s
      · Engine volume slider

      FE/UI
      · Steam Cloud Save support
      · Improved localisation

      *”But why the 6 Car MP maximum?” we hear you cry. Simply, because it results in a vastly more stable and smooth MP experience. The game has been developed from the beginning around a 6 car grid, and all the early benchmarking for complexity of models and the tech requirements were based on this number. But there was an “aspiration” within the team to push the MP number up. We tried… and it didn’t come off. So, we’ve finished up where we strongly expected to be – with the Multiplayer game being the equivalent car-wrecking experience to the Single Player, and vice-versa. And during extensive testing over the past few months it’s clear that the MP game plays as well if not better by following the Single Player setup. Plus everything fits on the grid screen and Wrecks Gallery properly again..!


      es gibt auch ein neues Promovideo:

      Real Games need only one button!
    • Seit gestern gibt's die finale Version auf Steam, passend dazu mit Release Trailer:



      Features:
      - Career mode with 50 Events over 9 wildly levels
      - 6 game modes
      - 24 custom killing machines
      - nearly 100 warped out power ups
      - 6 player multiplayer mode, Free Play and CarMODgeddon Mode
      - Achievements and Leaderboards
      Real Games need only one button!
    • Die Final Version läuft kein bisschen besser als die EA fassung, sehr schade :(
      Also ich muss jetzt mal schauen wie weit ich die Grafik noch runterschrauben muss damit es flüssig läuft, kann aber auch sein das es so schlecht gehört mit der Performance ;)
      Die Steuerung mit Controller ist auch nicht sehr gut, habe da auch auf Verbesserung gehofft, mit Tastatur soll es deutlich besser spielbar sein.

      Also wer die Alten teile gerne gespielt hat und Grafisch/Spielerisch keine Meisterwerk erwartet kann sich das antun, allen anderen rate ich von dem Spiel ab!!!
      Steam MasterDK (FreundesCode :16004765) -/- Gamertag Master DK X -/- Switch SW-4115-4083-0444
      Uplay MasterDK -/- Origin(EA) Master_DK_X
      Battletag MasterDK#2781 -/- GOG MASTERDK
      PSN MDK-X -/- EPIC MasterDK
    • Es kommt jetzt auch für Konsole, für PS4 und XboxOne

      CarmageddonMaxDamage

      Besitzer von Carmageddon: Reincarnation (PC) bekommen das Spiel Carmageddon Max Damage (PC) wenn es erscheint kostenlos!

      Die XboxOne und PS4 Fassung erscheinen am 08.07.2016
      Steam MasterDK (FreundesCode :16004765) -/- Gamertag Master DK X -/- Switch SW-4115-4083-0444
      Uplay MasterDK -/- Origin(EA) Master_DK_X
      Battletag MasterDK#2781 -/- GOG MASTERDK
      PSN MDK-X -/- EPIC MasterDK
    • Habe heute mal wieder Carmageddon Reincarnation gespielt, Technisch läuft es inzwischen sehr gut.
      Grafisch ist es nicht auf dem neusten Stand, Polygone sind Mangelware, Animation sind Grob, Texturen sind auch nicht der rede wert, Geschwindigkeitsgefühl ist auch nicht das beste.
      habe es mit dem One Pad gespielt, man brauch schon Übung um die Autos zu Kontrollieren, die rutschen schon mal gerne nur so rum.
      Also ja nichts Positives, auch die Ladezeiten sind immer noch zu LANG für das was geboten wird :)

      Aber wer die Alten teile gespielt hat und geliebt hat sollte trotzdem mal rein schauen, hatte heute zumindest Spaß mit dem Spiel :)
      Steam MasterDK (FreundesCode :16004765) -/- Gamertag Master DK X -/- Switch SW-4115-4083-0444
      Uplay MasterDK -/- Origin(EA) Master_DK_X
      Battletag MasterDK#2781 -/- GOG MASTERDK
      PSN MDK-X -/- EPIC MasterDK