
Das Spiel erscheint im 4. Quartal 2007 in den USA.
Quelle: gamefront.de
~HELDEN LEBEN LANGE, DOCH LEGENDEN STERBEN NIE~
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Lloyd aus Tales of Symphonia in Soul Calibur Legends
17.10.07 - Lloyd aus dem Rollenspiel Tales of Symphonia soll als Kämpfer in dem Action/Adventure Soul Calibur Legends von Bandai Namco mitspielen. Das schreibt die Famitsu.
Click Picture (Soul Calibur Legends)
Quelle: Gamefront.de
Original von Tsubasa
Lloyd aus Tales of Symphonia in Soul Calibur Legends
17.10.07 - Lloyd aus dem Rollenspiel Tales of Symphonia soll als Kämpfer in dem Action/Adventure Soul Calibur Legends von Bandai Namco mitspielen. Das schreibt die Famitsu.
Click Picture (Soul Calibur Legends)
Quelle: Gamefront.de
Sehr geil!!!![]()
"The main problem here is that it feels like Legends should have been a side mode in a proper Soulcalibur rather than its own game. There are some good ideas, but it doesn't feel like a complete game. You can count the multiplayer stages as extras that fill out the package, but they're pretty awful and tend to show that the combat works better against groups of dumb enemies than it does against one smart one. I can appreciate the approach to create an action-RPG rather than an action game, but it's difficult not to wonder if it happened in such a simple form because the developers simply didn't have the budget to come up with anything better."
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Thomas3313 ()
Original von Riptor
1UP scheint heut einen miesen Tag zu haben: 6.0/10
"The main problem here is that it feels like Legends should have been a side mode in a proper Soulcalibur rather than its own game. There are some good ideas, but it doesn't feel like a complete game. You can count the multiplayer stages as extras that fill out the package, but they're pretty awful and tend to show that the combat works better against groups of dumb enemies than it does against one smart one. I can appreciate the approach to create an action-RPG rather than an action game, but it's difficult not to wonder if it happened in such a simple form because the developers simply didn't have the budget to come up with anything better."
Klingt nicht gerade berauschend...
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von dR.kReBz ()
Original von CD-i
rise of the Robots ist auch durch die "knallharte" Nintedo Qualitätskontrolle gekommen, genauso wie Beethoven fürs SNES
Gab also schon immer extreme Gurken...
Original von Saldek
Da sehnt man sich doch nach den knallharten Qualitätskontrollen früherer Nintendo-Maschinen.
Original von Saldek
Bei den alten "Nintendo-Maschinen" dachte ich auch eher an GC und N64.
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Riptor ()