1. Nexgam Portal
  2. Forum
    1. Unerledigte Themen
    2. Aktive Themen der letzten 24h
  3. Dashboard
  4. Mitglieder
  5. Patreon
  • Anmelden
  • Registrieren
  • Suche
Dieses Thema
  • Alles
  • Dieses Thema
  • Dieses Forum
  • Forum
  • Artikel
  • Seiten
  • Erweiterte Suche
  1. neXGam - Forum
  2. Forum
  3. Channels
  4. Xbox

Trials HD

• muschiklopfer
  • 19. August 2009 um 03:45
  • Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 15. November 2010 um 10:53

Pressemitteilung dazu:

Zitat

Big Thrills Winners Revealed
    Ten community creations in the next Trials HD DLC

November 15, 2010 (Helsinki, Finland) — RedLynx (redlynx.com) in partnership with Microsoft is pleased to announce the winners of the Big Thrills Track Creator Challenge.

Earlier this year, Trials HD players were invited to submit a Trials HD track they created using the in-game editor for the opportunity to receive great prizes and have their creation included in the next Trials HD DLC, called Big Thrills. Today, after 3,000 entries and months of judging, those winners have been revealed.

And The Winners Are…

• 1st Place: DrittesAuge - $5,000, sweatshirt and flag
    • 2nd Place: nannerdw - $3,000, sweatshirt and flag
    • 3rd Place: xIRON WARLORDx - $1,000, sweatshirt and flag

The seven next place finishers also received Trials HD sweatshirts and flags. To view a complete list of the Challenge winners, their tracks, and screen shots of the upcoming DLC, visit: bigthrillscontest.com

"The opportunity to include community-created content in the next chapter of the Trials story was really important to us," said Tero Virtala, CEO of RedLynx. "The fans have definitely helped make the game the great success that it is, whether voting for us as the Best Downloadable Game in the Xbox LIVE poll, or by telling their friends how addictive the game is.

"We would not have achieved one million sales of the game if not for all this great support, so this contest and the inclusion of community tracks in the next DLC, was one way for us to say thank you to all our fans."

Thrill for more Trials HD!

The next DLC for the award-winning Xbox LIVE Arcade hit Trials HD will feature 40 new tracks, including the ten community-created contest entries, six new tournament modes, three new achievements, and 50 more Gamerscore.

Trials HD - Big Thrills is scheduled to race onto fine dashboards everywhere on December 1, 2010, available for 400 Microsoft Points.

About Trials HD
    Trials HD for Xbox LIVE Arcade is a full-featured, physics-based motorcycle racing game with more than 50 tracks, amazing HD graphics, and dozens of hours of challenging gameplay. It offers two unique game modes, customizable riders, unlockable bikes, global rankings, in-game friend scores, and more. Trials HD has been named the best Nordic Game of 2010 among the Best Downloadable Game by the Xbox LIVE Community, among other awards.

About RedLynx
    RedLynx Ltd. is a multiplatform game developer and publisher based in Helsinki, Finland. Since its founding in 2000, it has published more than 100 games on many platforms, including Xbox™ Live Arcade, Nintendo DS™, Sony PSP®, Apple iPhone®, Apple Macintosh®, PC, web, interactive TV, and mobile phones.

According to our research, we have discovered that squirrels belong to the phylum chordate. That's good to know when you meet those little fellows in a park.

RedLynx and Trials HD are trademarks of RedLynx. Other company and product names may be trademarks of their respective owners.

Alles anzeigen

[size=8]Trials addicted :par: [/size]

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 23. November 2010 um 10:29

Das Warten hat bald ein Ende! In 8 Tagen ist es soweit! Das neue Streckenpaket kommt endlich!! Whooooo!

Dann kann ich mich endlich wieder richtig schön festbeißen! Sollte mich dann locker bis weit über Weihnachten ins neue Jahr beschäftigen!

:elefant:

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 25. November 2010 um 10:59

Billiger gehts nun wirklich nicht mehr! :)

Zitat

You may have heard the rumors, and we can confirm it's true: Trials HD for 400 points!

Quote:
    Trials HD will be available on the Xbox LIVE Marketplace for a mere 400 Microsoft Points, but only on Friday, November 26. Trials HD is normally priced at 1200 points.

The special deal is part of Microsoft's Xbox LIVE "Black Friday" special promotions. Also included the promotion is Big Pack, the first Trials HD DLC, which can be had for only 240 points this week. It is normally available for 400 points.

This means that over the next week, a thrifty gamer could acquire Trials HD for only 400 points, Big Pack for 240 points, and then next week scoop up Big Thrills for another 400 points - meaning they could get the complete game plus both DLCs for less than 1100 points in all!

So if you have any Xbox friends who have NOT yet succumbed to the love that is Trials HD, now is definitely the time for them to get on board!

Alles anzeigen

Dazu gibts den DLC Big Pack bis Freitag auch noch für läppische 240 Punkte.

Macht für Game + DLC gerade einmal 640 Punkte! :thumbup:

• Gyaba
    Erleuchteter
    • 25. November 2010 um 12:20

Für 640Points insgesamt,sollten wirklich alle zuschlagen,die bis heute gewartet haben!

Steam: bjoern_typ
    PSN: Ruckeltyp80 ("Der Lootluemmel")
    XBL: reinersaftig
    Switch: Ruckeltyp (SW-6592-7819-8194)

Most Wanted:
    God of War Trilogy Remake, Resident Evil Code: Veronica Remake, Destiny 3, Grand Theft Auto VI, The Forest 3, Max Payne 1&2 Remake, The Eternal Life of Goldman, Hideo Kojimas OD, Halloween

• el_diregente
    Schüler
    • 25. November 2010 um 19:55

Weiß jemand, wie man günstig und schnell an MS Punkte kommt, oder muss man sich morgen den Gang zu MM/Saturn antun, um Trials so günstig zu bekommen?

Impulsive Menschen kennen keine Grenzen!

• muschiklopfer
    Erleuchteter
    • 25. November 2010 um 23:01

wenn du paypal hast: ebay. dort gibts 2400 bzw 4200 points für sehr gute preise (ca 22 € bzw ca 40 €)

dort kriegst du den code dann idr per email zugeschickt nach geldeingang. also wenn du sofort bezahlst hast du den code meist innerhalb kurzer zeit (ca. 15 min - 2 std)

Switch Freundschaftscode: SW-5590-8174-8227

Steam: infernogott

Uplay: uncle_jam

• el_diregente
    Schüler
    • 27. November 2010 um 05:32
    Zitat von muschiklopfer

wenn du paypal hast: ebay. dort gibts 2400 bzw 4200 points für sehr gute preise (ca 22 € bzw ca 40 €)

dort kriegst du den code dann idr per email zugeschickt nach geldeingang. also wenn du sofort bezahlst hast du den code meist innerhalb kurzer zeit (ca. 15 min - 2 std)

Danke! Hab mir 2100 für knapp über 19€ geholt, mit Kreditkarte über Paypal-Abwicklung ohne Konto, hat super funktioniert. Jetzt bin ich Besitzer von Trials, Trials Add-On, Splosion Man und Greed Corporation unschlagbare 960 Points zusammen. Jetzt ab an's Pad und Goldmedallien bei Trials sammeln ;).

Impulsive Menschen kennen keine Grenzen!

Einmal editiert, zuletzt von el_diregente (27. November 2010 um 05:34)

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 29. November 2010 um 07:51

Nur noch 2 Tage!!

• Captnkuesel
    Erleuchteter
    • 29. November 2010 um 11:34

wie dann gibts schon wieder nen addon??

Also ich muss sagen ich find das Spiel geil aber ab Hard werden die Strecken teilweise echt frustig, bin nur mit Youtube Video und teilweise 150 mal neustarten bis ans Ende gekommen 8|

"Hesitate, and you lose" - Lord Isshin

• lu3mm3l
    Erleuchteter
    • 29. November 2010 um 11:37
    Zitat von Captnkuesel

Also ich muss sagen ich find das Spiel geil aber ab Hard werden die Strecken teilweise echt frustig, bin nur mit Youtube Video und teilweise 150 mal neustarten bis ans Ende gekommen 8|

Ach, nach ner Weile wird das zum Kinderspiel, braucht nur Übung :) Ich habe mich teilweise auch gefragt wie man diese extremen Strecken überhaupt beenden kann und nach ein paar Tagen/Wochen ging das echt gut.

Jetzt wo das Zusatzpack kommt muss ich mich auch mal wieder einfahren. Wird ja wohl wieder Achievements geben und da will ich meine 100% behalten. Da fällt mir ein ich muss noch dringend Punkte kaufen...

:blabla:

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 29. November 2010 um 13:10
    Zitat von Captnkuesel

Was heißt schon wieder? Das letzte Addon kam vor fast einem Jahr! ;)

• Captnkuesel
    Erleuchteter
    • 29. November 2010 um 17:47

Für mich schon wieder, hab mir ja das Big Pack erst gestern geladen :)

Ja, aber ich hab keine Ahnung wie ich die meisten Achievements da holen soll. Hab gestern mal den Container park versucht nur mit Gas zu geben zu fahren, komme vllt bis zur Mitte mit etwas Glück :D

Naja die Lernkurve scheint ja gewaltig zu sein, wenn man sich anguckt wie manche da auf Youtube sich und das Motorrad durchzaubern.... :D
    Ihr müsst mich mal Xboxlive adden, find das geil, dass man oben auf der Skala den direkten Vergleich sieht.

• Captnkuesel
    Erleuchteter
    • 1. Dezember 2010 um 00:00

So hab den Container Park geschafft mit nur GAS und hab die schweren Strecken abgeschlossen... puuh.. eine auf extrem auch schon, aber die sind ja mega hart :D

hab bei einer 300+ versuche aber immerhin geschafft :D

• c4im321
    Anfänger
    • 1. Dezember 2010 um 00:44

Muss das Spiel auch mal wieder mehr zocken..... die Addons müßte ich dann auch mal laden, dotw zwar verpasst, aber bei diesem Spiel zahle ich für die addons auch gerne den vollen Preis :) .

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 1. Dezember 2010 um 07:14

Today is the day! :thumbup:

Ich freu mich so, das geht auf keine Kuhhaut... :D

• Gyaba
    Erleuchteter
    • 1. Dezember 2010 um 10:06

Oh man,i need Points :cursing:

Most Wanted:
    God of War Trilogy Remake, Resident Evil Code: Veronica Remake, Destiny 3, Grand Theft Auto VI, The Forest 3, Max Payne 1&2 Remake, The Eternal Life of Goldman, Hideo Kojimas OD, Halloween

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 1. Dezember 2010 um 10:50

Big Thrills kann ab sofort über die Konsole heruntergeladen werden! Eine Stunde muß ich mich noch gedulden.... waaaaaaaaaaahhhh! ;(

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 1. Dezember 2010 um 11:08

http://marketplace.xbox.com/de-de/Product/…15-d8025841095a

• Jongie
    Guitar Hero Champion
    • 1. Dezember 2010 um 13:57

pXMTtUTJeQ8

• Gyaba
    Erleuchteter
    • 1. Dezember 2010 um 14:19

Episch :love:

Most Wanted:

Werbung
  1. Datenschutzerklärung
  2. Impressum
Community-Software: WoltLab Suite™